piątek, 10 lipca 2015

Profesjonalne usługi detailingowe - opinie

Honda Civic

Z moją trzyletnią Hondą po przejściach udałem się do Detailing Warszawa z nadzieją, że jakoś zaradzą ilości rys, które pojawiły się na lakierze. Oddałem auto, które specjaliści przyjęli i od razu przystąpili do prac. Postanowiłem mój samochód oddać na pełny zabieg detailingowy. Zajęto się więc nie tylko karoserią lecz także wnętrzem samochodu.Prace trwały pięć dni. W poniedziałek rano odstawiłem auto, a w piątek po południu je odebrałem. Do teraz nie wierzę, że można tak zmienić wygląd auta. Lakier prezentuje się wyśmienicie, idealnie załamuje światło. Wnętrze także wygląda doskonale. Deska rozdzielcza wygląda jakby dopiero wyjechała z fabryki, tapicerka nie posiada żadnych zabrudzeń i śladów po rozlanych napojach. Doskonała robota warta swojej ceny.

Skórzana tapicerka

W Internecie znalazłem Detailing Warszawa i zobaczyłem, że wykonują oni także zabiegi polegające na renowacji tapicerki skórzanej. Moja była w opłakanym stanie. Straciła swój kolor i pojawiło się wiele małych pęknięć. Krótko mówiąc, nie wyglądała zbyt dobrze. Dlatego pełen nadziei na jakąkolwiek poprawę udałem się z samochodem na spotkanie. Ustaliliśmy termin odbioru i cenę. Obecnie skóra wygląda jak nowa. Została odmalowana. Wszystkie ubytki zostały uzupełnione i nie ma już śladów po pęknięciach. Mam jeszcze drugie auto, którego tapicerka także nie wygląda najlepiej i teraz już wiem, że na pewno wrócę do Detailing Warszawa, ponieważ wykonali naprawdę świetną robotę.

Renowacja felg

Nie jest to zabieg prosty. Składa się z wielu skomplikowanych czynności. Szczerze mówiąc, to nawet nie wiedziałem, że w felgach może być znajdować się tyle zanieczyszczeń. Bardzo duży z nich stanowią malutkie kawałeczki asfaltu. Użytkowałem te felgi bez wykonywania zabiegów innych niż mycie na myjce przez cztery lata. Teraz już wiem, że warto wykonywać częściej renowację. Felgi wyglądały na podniszczone, były bardzo brudne, a teraz wyglądają, jakby dopiero co wyjechały z hali produkcyjnej. Detailing Warszawa sprawił, że jazda jest o wiele przyjemniejsza. Dzięki temu auto znowu przyciąga uwagę przechodniów i wygląda bardzo stylowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz